Bestelling
Waar vind ik de actiecodes die ik nodig heb voor de korting?
De actiecode vindt u op het achter etiket van de actieflessen Glen Talloch 0,7 liter 1,0 liter en 1,5 liter. Deze actieflessen zijn voorzien van speciale etiketten met een “pull here” hoekje. Wanneer u hier het etiket lostrekt vindt u op het onderliggende etiket de actiecode.
Ik wil liever niet online bestellen, wat nu?
Eventueel is het ook mogelijk om uw zalmbestelling per post in de sturen zoals voorgaande jaren altijd het geval is geweest. In dat geval kunt u hier ten tijde van de actie een bestelformulier downloaden en deze uitgeprint en volledig ingevuld retour sturen samen met de benodigde rug etiketten. De betaling vindt dan plaats door middel van een eenmalige machtiging.
Glen Talloch zalmactie bestelformulier online download.pdf
Wat is het voordeel van online bestellen?
Het voordeel van online bestellen is dat u niets meer hoeft in te sturen per post en meteen een bevestiging krijgt van uw bestelling. Daarnaast krijgt u twee dagen voordat de zalm bezorgd wordt nog een track & trace nummer doorgemaild, waarmee u het bezorgtraject van het zalmpakket kunt volgen.
Wat betaal ik voor een zalm?
Normaal betaalt u voor een gefileerde “half side” Schotse zalm van deze kwaliteit € 28,50. Glen Talloch biedt u deze delicatesse aan voor € 18,50 (mits u 2 actiecodes per zalm kunt ingeven tijdens uw digitale bestelling, of twee rug etiketten per zalm meestuurt met uw bestelling per post).
Krijg ik een korting wanneer ik meerdere zalmen op 1 adres laat bezorgen?
Wanneer u meerdere zalmen op 1 adres laat bezorgen krijgt u een korting van € 2,50 op alle extra zalmen. Voor de eerste zalm betaalt u met 2 actiecodes of rug etiketten € 18,50 en voor de tweede, derde, of meer zalmen betaalt u € 16,00 per zalm (mits u hier ook per zalm nog 2 actiecodes ingeeft of rug etiketten instuurt). Wanneer u zalmen bestelt zonder actiecodes, of uw bestelling per post inzendt zonder actie rug etiketten, betaalt u voor de eerste zalm € 28,50 en voor de tweede, derde of meer zalmen € 26,00 per zalm.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Na uw online bestelling ontvangt u binnen een uur een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u mailen naar zalmactie@glentalloch.com of tijdens kantooruren bellen met 058-2135135. Wanneer u uw zalmbestelling per post instuurt is uw bestelling verwerkt wanneer het gemachtigde bedrag van uw rekening is geschreven. Dit zal binnen 3 weken na inzending van uw bestelling plaats vinden.
Hoe vindt de betaling plaats?
Uw online zalmbestelling kunt u via iDEAL of creditcard betalen. Wanneer u een bestelling per post verstuurd vindt de betaling plaats via een eenmalige machtiging en automatische incasso. Dit zal ongeveer binnen 3 weken na het inzenden van uw bestelling gebeuren
Kan ik ook een zalm bestellen zonder actiecodes of rugetiketten?
Natuurlijk kunt u de zalm ook zonder het invoeren van actiecodes of zonder het insturen van rugetiketten bestellen. U komt dan echter niet in aanmerking voor de korting en betaalt dan € 28,50 per zalm.
Tot wanneer loopt deze actie?
De zalm kan vanaf half september tot 9 november 2019 besteld worden.
Bezorging
Wanneer wordt mijn zalm afgeleverd?
De zalm wordt een week voor de kerstdagen bezorgd. Vanaf maandag 16 december t/m donderdag 19 december 2019.
Mocht de zalm nog niet bij u afgeleverd zijn dan kunt u mailen naar zalmactie@glentalloch.com of tijdens kantooruren bellen met 058-2135135.
Wat als ik niet thuis ben wanneer de zalm wordt afgeleverd?
De zalm wordt dan bij de buren gebracht of een dag later opnieuw aangeboden. In beide gevallen ontvangt u dan een kaartje in de brievenbus over waar het pakket voor u klaar ligt of wanneer het pakket opnieuw aangeboden wordt. Ook kunt u een met de code op het briefje een alternatief bezorgmoment of adres doorgeven. Via het track & trace nummer dat u 2 dagen voor bezorging ontvangt kunt u het pakket ook traceren. Wanneer u 16 t/m 19 december weinig thuis bent adviseren wij u een alternatief bezorgadres op te geven waar iemand de zalm voor u in ontvangst kan nemen.
Bewaren
Hoe is de zalm verpakt?
De zalm is vacuüm verpakt in een polystyreen doos samen met een koelzakje. Dit laatste is om ervoor te zorgen dat de zalm goed gekoeld bij u aankomt.
Hoe kan ik de zalm het beste bewaren? En hoelang?
Als de zalm bij ontvangst nog duidelijk bevroren is, adviseren wij u de zalm in de vacuümverpakking te laten en in de diepvries te leggen tot één dag voor consumptie. In de diepvriezer blijft de zalm tenminste twee maanden goed. Na die tijd kan er enig kwaliteitsverlies optreden. Wanneer de zalm inmiddels ontdooid is, adviseren wij u om hem niet opnieuw in te vriezen, maar gewoon in de koelkast te bewaren. Opnieuw invriezen is mogelijk, maar hierbij kan enig kwaliteitsverlies optreden. In de originele vacuümverpakking is de zalm ook in de koelkast nog circa drie weken houdbaar.
De zalm was bij bezorging ontdooid, wat nu?
Wanneer de zalm inmiddels ontdooid is, adviseren wij u om hem niet opnieuw in te vriezen, maar gewoon in de koelkast te bewaren. Opnieuw invriezen is mogelijk, maar hierbij kan enig kwaliteitsverlies optreden. In de originele vacuümverpakking is de zalm ook in de koelkast nog circa drie weken houdbaar.
Zit uw vraag er niet bij? Mail dan naar zalmactie@glentalloch.com en wij zullen uw vraag z.s.m. beantwoorden.